Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 17 вересня 2021 р.

Цікаві, змістовні зустрічі

Професій у світі багато, однак обрати ту, яка стане справою всього життя, складно. Слід не просто отримати спеціальність, потрібно обрати свій життєвий шлях.

Сьогодні допомагали обирати життєвий шлях орлівським школярам представники Шосткинського районного управління поліції та відділу НС (надзвичайних ситуацій). Працівники служб провели показові виступи з використанням службової техніки та екіпірування. 
Діти були у захваті від поліцейської техніки, а вчителі від молодих спеціалістів вище вказаних служб. 
Лейтенант поліції О.Фролова та інспектор відділу НС О.Посохов виступили перед школярами. Їх виступ був напрочуд цікавим і змістовним, а державна мова багата і барвиста. 
Дякуємо за зустріч, яка розширила знання учнів, зміцнила навички безпечної поведінки на дорозі, в транспорті, вдома чи громадському місці під час пожежі.
Радіємо, що молода генерація спеціалістів відповідає формулі сучасної української ідентичності "Армія, мова, віра!"





четвер, 16 вересня 2021 р.

Година спілкування з елементами тренінгу "Обираємо здоровий спосіб життя"

Хто здоровий, той сміється

Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для людини!
В Орлівській школі на базі 7 класу відбулась відкрита година спілкування у формі тренінгу "Обираємо здоровий спосіб життя".
Інтерактивна форма спілкування сприяла вихованню у дітей ціннісного ставлення до власного здоров"я , бажання дбати про його зміцнення, формуванню корисних звичок та прищепленню інтересу до занять фізичною культурою та спортом. Вдало використаний метод кольоротерапії виявив, що у дітлахів позитивне налаштування на навчальний процес. Вправа "асоціативний кущ настрою" підкреслила, що діти несуть з собою до школи усмішку, позитив, гармонію душі і тіла, лагідні привітання для друзів і вчителів, добрі справи.
Школярі ознайомилися у формі рольової гри з мудрою притчею і вкотре для себе підкреслили, що "здоров'я - найцінніший скарб". 
Вправа - бріколаж "За здоровий спосіб життя в моєму розумінні" об'єднала дуже різні речі: зубну щітку, бейсболку, книгу, квиток на літак, тенісну ракетку, екосумку, яблуко, гребінець, скакалку. На перший погляд вони дійсно зовсім різні, але кожна з них має пряме відношення до здоров'я.
Найактивніше відбувалося обговорення режиму дня. Вправа "Мозковий штурм" виявилася дуже ефективною формою пізнання того, як можна все встигнути: відвідати гурток, вивчити уроки, відпочити з друзями, тощо. 
Стежина активного відпочинку привела юних орлівчан - мандрівників до столиці Японії Токіо, звідки тріумфально поверталася параолімпійських збірна України з 98 медалями. Діти були в захопленні і висловили думку, що спортсмени з обмеженими можливостями мають надзвичайно багату і міцну духовну складову здоров'я. Вони позитивно оцінюють себе, вміють долати труднощі і почуваються господарями власного життя.
Діти захоплюються своїми співвітчизниками параолімпійцями. Присутні гучними оплесками привітали шкільних героїв Кашкера М. та Ганзу М., які стали призерами змагань з бігу на 300 м, присвяченого дню фізичної культури та спорту в рамках олімпійського тижня. 
Взявши активну участь у тренінгу, учні прийшли до висновку, щоб бути здоровим недостатньо мати тільки здорове тіло, слід зміцнювати дух. 
Любі діти, ваші вчителі бажають вам зростати здоровими на радість батькам, школі та неньці - Україні.











четвер, 2 вересня 2021 р.

1 ВЕРЕСНЯ-ДЕНЬ ЗНАНЬ

 

1 ВЕРЕСНЯЕНЬ ЗНАНЬ

     Новий навчальний рік стартував в Орлівській філії Свеської спеціалізованої школи №2 «ліцей» Свеської селищної ради. Традиційно в День знань відбулася урочиста лінійка, на якій прозвучали зворушливі та натхненні настанови для школярів, педагогів та батьків провідного спеціаліста відділу освіти, культури, молоді та спорту Сачко А.В., завідувача філією Цементової Л.І.,  вчителя Дворніченко Н.А.  Учні школи вшанували пам’ять полеглих в АТО воїнів, поклали квіти на могилу загиблого солдата Заболотнього В. A.

 Змістовно, креативно  та динамічно пройшли Перші уроки, присвячені 30-ій річниці незалежності України.  Учні досліджували історичні події, проводили паралелі між минулим і сьогоденням, експерементували з машиною часу, малювали, танцювали та співали.